מלכיאלי: "יתקפו אותנו בכל מקרה, לא מתרגשים מהכותרות"

    אייל ראובן No Comments on מלכיאלי: "יתקפו אותנו בכל מקרה, לא מתרגשים מהכותרות"

    חה"כ מיכאל מלכיאלי במהדורת הבוקר: "מה שלא נעשה יתקפו אותנו וכל פרוטה שנבקש ינפחו את זה פי כמה. לא צריך להתרגש מכותרות. עלינו להמשיך לדרוש את המגיע לנו"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס לפרסום השגוי ב'דה מרקר' אודות תקציב החינוך החרדי, לפיו ילד חרדי יקבל כביכול 22 אלף ש"ח בשנה – יותר מילד בחינוך הממלכתי. "אני אומר שניתן לילד חרדי את ה-18 אלף בשנה ולחילוני את ה-22. זה בסדר מבחינתי".

    הוא תהה: "איך מוציאים כזו כותרת? על סמך מה, ומה זה אומר על האמינות שלהם?! מה שלא נעשה יתקפו אותנו וכל פרוטה שנבקש ינפחו את זה פי כמה. לא צריך להתרגש מכותרות. עלינו להמשיך לדרוש את המגיע לנו".

    לדבריו "האופוזיציה עסוקה בהלם של עצמה. היא פחות קופצת. התקשורת עוזרת לה. בזמן שאנחנו היינו באופוזיציה התקשורת הייתה מגויסת למען הממשלה, עכשיו כשהאופוזיציה באה לתקוף אותנו היא מצטטת את העיתונים כי אין להם מידע משלהם".

    הוא נשאל מדוע לא יוקם גוף הסברה חרדי: "קשה מאוד לעקוף את התקשורת. אלה עלויות של עשרות מיליונים מה שעושים בבחירות. החכמה היא לא להיבהל כי זה יקרה בכל מקרה. אם רק היינו קורצים לכיוון של לפיד היינו מקבלים עוד יותר ובלי ביקורת".

    על חוק השבות: "אנחנו מבינים מה צריך לעשות ובע"ה נעשה את זה. יהיה מסמך מאוד ברור של ש"ס ושל שאר המפלגות. גם הדברים האלה יהיו כתובים".



    0 תגובות